niedziela, 10 marca 2013

NA POWITANIE :)




Założenie nowego bloga nie jest skomplikowaną sprawą, gorzej gdy już należy pierwszego posta napisać...  Tematów nie brakuje, ale chciałoby się odpowiednio uroczyście rozpocząć blogowanie, bo to jednak "nadejszła wiekopomna chwila" ;)

 




Zacznę od krótkiej historii Pracowni Rękodzieła 
działającej przy Szamotulskim Ośrodku Kultury 
od 17 marca 2012r. 
Za tydzień w niedzielę obchodzimy roczek!





Kiedy na początku ubiegłego roku postanowiłam zrezygnować z pracy na etacie na rzecz własnej działalności myślałam tylko o Niepowtarzalnej Kartce i o podbijaniu rynku rękodzieła :), ale tuż przed odejściem z firmy poproszono mnie bym przeprowadziła warsztaty z decoupage dla klientek sklepu, w którym pracowałam. Mimo ogromnego stresu jaki mi wówczas towarzyszył, warsztaty okazały się przemiłym wydarzeniem, a efekt zaskoczył mnie bardzo!  Wcześniej moja działalność rękodzielnicza skupiała się wokół kartek i im pokrewnych, ale pozostałe dziedziny były dla mnie również pociągające i często próbowałam innych możliwości i technik. Gdy odkryłam, jak duże zainteresowanie i jak wielką radość tworzenia przyniosły dwa pierwsze spotkania, pomyślałam by w mieście, w którym mieszkam utworzyć grupę osób chcących nauczyć się tego co ja już potrafię, by spotykać się dzieląc pasją i miło spędzić czas. To miała być taka odskocznia dla mnie od codziennej samotności w pracowni. Jednak jak to w życiu bywa - pojawił się "element zaskoczenia" :)
Bardzo szybko nawiązałam kontakt z miejscowym Ośrodkiem Kultury, Dyrektor i pracownicy bardzo przychylnie odnieśli się do mojej propozycji zorganizowania takich warsztatów u nich, wyznaczyliśmy termin, podrukowano plakaty i zaproszenia, a ja przygotowałam pierwsze warsztaty jako otwarte spotkanie bez zapisów spodziewając się najwyżej kilkunastu osób...
Pojawiło się ponad czterdzieści Pań... Jakim cudem wtedy udało się cokolwiek wykonać, porozmawiać i ustalić zarys dalszego planu działania - do dziś nie wiem :)
Ale za to do dziś większość Pań z tego pierwszego spotkania dalej z ogromną pasją podchodzi do działalności Pracowni Rękodzieła, a efektem pracy lutego br jest otwarta dwa dni temu w naszym mieście wystawa, o której bardzo pochlebne opinie sprawiają nam radość - nasza może nieprofesjonalna, ale jednak twórczość podoba się i jest doceniana! O samej wystawie napiszę w kolejnym poście bo brakuje jeszcze zdjęć, relacji i musimy nieco ochłonąć :)
Podsumuję tylko dzisiejszą publikację informacjami o blogu, który mam nadzieję będzie poczytny :)
Przede wszystkim ma być to miejsce w którym umieścimy zdjęcia prac z warsztatów, ale także niezbędne informacje organizacyjne, a na prośbę "Warsztatowiczek" - kursy, inspiracje, linki do interesujących nas stron itp. Chciałabym jeszcze stworzyć pewnego rodzaju cykl wyzwań nie tylko dla nas ale i dla innych chętnych zaglądających tutaj osób, ale to na razie dalsze plany...
Zatem: do zobaczenia!

Milena
http://niepowtarzalnakartka.pl/

2 komentarze:

  1. Oni:
    gratulujemy nowego projektu :) życzymy nowych, wspaniałych pomysłów i wyzwań
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki, dzięki!!! to bardzo miłe, że jako pierwsi komentujecie :)))

      Usuń