poniedziałek, 17 listopada 2014

Katarynka - Winter GDT


Pora na pełniejsze przedstawienie nowych projektantek.

Proszę Państwa, oto Katarynka!

 Kasiu! Witamy w naszym gronie :)
Katarynka prowadzi bloga pod nazwą Scrapnica Pomysłów - i nazwa ta jest naprawdę adekwatna do zawartości publikowanych postów. 
Zanim zajrzycie do Katarynki, przeczytajcie, co o sobie napisała i zerknijcie do (zamieszczonej poniżej) galerii prac :)
Witam serdecznie,
na imię mam Kasia, lecz każdą swoją pracę sygnuję pseudonimem Katarynka.
Główna dziedzina mojej twórczości to tworzenie kartek okolicznościowych. Na zdjęcia pięknych, ręcznie tworzonych kartek trafiłam kilka lat temu, przeglądając internet. Powstało wówczas kilka kartek z najprostszych materiałów. Niestety nie byłam zadowolona z wykonanych prac, więc od razu trafiły głęboko do szuflady, a po jakimś czasie - przy okazji porządków - bez żalu do kosza, a ja zawiedziona, że to chyba nie dla mnie jednak. 2,5 roku później postanowiłam dać sobie drugą szansę. Właśnie wtedy zostałam świeżo upieczoną mamą i doszłam do wniosku, że skoro maluch tak ładnie przesypia długie godziny a mnie, po wypełnieniu wszelakich obowiązków domowych, zostaje sporo wolnego czasu, postanowiłam ponownie spróbować.
Tym razem wpadłam po uszy, połknęłam bakcyla i kartkowa przygoda trwa do dziś.
W głowie pełno pomysłów, a obecnie już nie tylko kartkowych, bo zaczęłam się powoli rozwijać w innych kierunkach.
Recykling, szycie, aranżacja wnętrz, bo o nich mowa, to świeży temat w mojej skromnej twórczości, bowiem rozpoczął się niedawno wraz z przeprowadzką do nowego mieszkania.
Chęć uatrakcyjnienia naszych nowych czterech ścian bez wydawania kosmicznych kwot (których, de facto, nie było w portmonetce :) , skłoniło mnie do wykorzystywania tego, co mam pod ręką w celu nadania nowego “życia” lub stworzenia czegoś od zera, oszczędzając przy tym sporo, jednocześnie wkładając dużo serca, co z drugiej strony podwyższa wartość, ale sentymentalną.
Dla mnie to ważne, bo ja bardzo przywiązuję się do swoich prac. Nie ukrywam, że wiele razy ciężko było mi rozstać się z kartką, którą przygotowałam na czyjeś życzenie. 
I tak o to tym sposobem, powstało już kilka fajnych dla oka przedmiotów, z których jestem bardzo zadowolona i napędzona, aby robić swoje dalej. 
Jestem przeszczęśliwa za to serdeczne przyjęcie mnie do grona Gościnnych Projektantek.
To dla mnie ogromne wyróżnienie, tym bardziej wyjątkowe bo po raz pierwszy spotyka mnie coś tak sympatycznego. Po cichu wierzę, że sprostam temu wyzwaniu, a przynajmniej będę się bardzo starać. 
Katarynka zauroczyła nas wszechstronnością podejmowanych kreatywnych zadań. 
Kartkowanie, to tylko jeden aspekt. Na blogu Katarynki znajdziecie wiele ciekawych DIY - dobrze opisane i udokumentowane fotograficznie metamorfozy mebli i dodatków oraz intrygujące propozycje do samodzielnego wykonania.




I tak dalej, i tak dalej...

___________________________________________________________________________________________


1 komentarz:

  1. :) Śliczne prace :) i wiele przydatnych inspiracji na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń