poniedziałek, 14 grudnia 2015

Świąteczne inspiracje - album pamiątkowy

W tym roku moje przygotowania do Świat zaczęły się bardzo wcześnie,
bo już latem powstały moje pierwsze świąteczne kartki. Tak więc do tej pory zrobiłam ich już naprawdę sporo, dlatego też moja dzisiejsza inspiracja nie będzie kartką świąteczną, ale prezentem na Święta. 




Postanowiłam w końcu zrobić mój pierwszy album, bardzo delikatny, z pięknymi kwiatami, zawieszką, tekturkami i koronką, całość w tonacji czarno białej, tak żeby dobrze wtapiały się w niego czarno białe zdjęcia.




 
 
Album ma być rodzinną pamiątką,
ze zdjęciami całej rodziny, z różnych okresów ich życia, od zdjęć sprzed kilkudziesięciu lat aż po całkiem niedawno zrobione.
Dlatego też wszystkie zdjęcia wywołałam w jednym formacie i właśnie czarno białe, dla stworzenia odpowiedniego klimatu.





Co parę dni przygotujemy dla Was coś wyjątkowo świątecznego :)
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie
_____________________________________________________________________________________
Anna - Karasiowa
 

1 komentarz: