środa, 16 grudnia 2015

Świąteczne inspiracje - choinkowa dekoracja

Witam Was dziś na blogu PR SZOK.
Jak u Was przygotowania do Świąt? Prezenty gotowe? Ozdoby już stroją mieszkanka?

U mnie jak zwykle, na wariackich papierach kolokwialnie mówiąc :) 
Przyznaję się do tego bez bicia. W tym roku czas zorganizowałam sobie bardzo źle :) 
Wyobraźcie sobie, że u mnie jeszcze żadna ozdoba nie zdobi czterech kątów…..

W natłoku spraw udało mi się wykonać mój chyba już ostatni zaległy prezent (przynajmniej tak mi się wydaje).  
Znając moje szczęście, to jeszcze dzień przed Wigilią okaże się, że Aga jak co roku o czymś zapomniała….

No ale przechodzę do sedna.
Wykonałam choinkę na bazie wspaniałych drewienek Story Wood.


Udało mi się dostać nowy papier BoBunny WHITEOUT. Okleiłam nim całą choinkę, a następnie zagessowałam bezbarwnym gessem. Jest tak ładny, że postanowiłam nie mediować  jego powierzchni. Dawno nie miałam tak ładnych papierów świątecznych jak ten, co udało mi się zakupić w ten weekend w Poznaniu.
Ułożyłam kompozycję przemyślaną wcześniej na choince.  Do pięknego granatu pasował mi tylko brąz i złoto…
Pozostałą część drewienka przybrudziłam tuszem Distress….
Wygląda to świetnie. Jest jak by przypalone, postarzone, zapomniane. Praca dzięki temu nabrała swoistego  klimatu, a o taki efekt mi chodziło.  Aby nic drewno nie wchłonęło, zalakierowałam powierzchnię potuszowaną.








Co parę dni przygotujemy dla Was coś wyjątkowo świątecznego :)


_________________________________________________________________________________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz