wtorek, 1 grudnia 2015

Świąteczne Inspiracje - Gwiazda

Witajcie w grudniu :)
Pewnie wielu z Was zaplanowało sobie 
cały ten miesiąc na przedświąteczne przygotowania.
 My także w Pracowni Rękodzieła SZOK 
chcemy towarzyszyć Wam w tym cudownym, 
radosnym, pełnym nadziei czasie. 
Oprócz wyzwań w tym miesiącu 
na "szokującym blogu" pojawią się nasze inspiracje
 i tutoriale na bożonarodzeniowe dekoracje!




Zaczynam ja- scrapową gwiazdą wg TEGO kursu.
Postanowiłam nie dublować kolejnego tutka na taką gwiazdę, stanowi ona podstawę naszej pracy, a w podanym linku jest czytelnie krok po kroku przedstawiona. 

Tutaj skupimy się na jej ozdobieniu :)
Podstawą mojej ozdoby jest papier kraftowy 30x30
piękna rameczka z nowego sklepu z cudownymi tekturkami:

A tak przebiegała praca nad zawieszką:

 Po stworzeniu podstawy wg wspomnianego wyżej kursu
odrysowałam gwiazdę na papierach do scrapbookingu, 
na różnych 4 arkuszach, wystarczy to na stworzenie
 4 takich samych ozdób, pod warunkiem, 
że pozostałe gwiazdy będą miały identyczną podstawę.



Gwiazdy wycięłam nieco mniejsze niż odrysowany od szablonu- podstawy obrys



przecięłam w taki sposób na pół
 po przecięciu należy w taki sposób nałożyć obie części na siebie 
i z każdej z nich odciąć to co wystaje ponad dołożoną część



 o tak...

 i ponownie na pół przecinamy


 i raz jeszcze...

 i w ten sposób uzyskujemy różne elementy do oklejenia ramion gwiazdy, ja docinałam je na mniejsze  by był widoczny spod spodu papier kraftowy i postarzałam brzegi nożyczkami



potem wytuszowałam, okleiłam i zrobiłam dziurki
- na samej górze jednego z ramion i na przeciwległej stronie, 
tak, by móc przeciągnąć sznurek.
 Należy go zawiązać przy każdej z dziurek 
dzięki temu gwiazdka będzie lepiej trzymać swą formę.



 i tyle w temacie oklejania...
wystarczy dodać ozdoby
 i mamy naszą papierową dekorację gotową :)






Mam nadzieję, że udało mi się czytelnie ten tutorial zrobić,
a jeśli chcecie wraz ze mną, na żywo stworzyć taką ozdobę, zapraszam w czwartek 10 grudnia do Szamotulskiego Ośrodka Kultury na Warsztaty w Pracowni Rękodzieła SZOK.

Zapraszamy też do śledzenia serii postów pełnych świątecznych inspiracji
Co parę dni przygotujemy dla Was coś wyjątkowo świątecznego :)


1 komentarz: