poniedziałek, 21 grudnia 2015

Świąteczne inspiracje - świeczniki

Witajcie,
Na 3 dni przed wigilią mam dla Was pomysł na szybkie świeczniki.
Mogą stać się ozdobą Waszego świątecznego stołu lub możecie je podarować komuś bliskiemu.
Ich ciepłe światło doda magii rodzinnym Świętom, sprawi że Wasz dom nabierze uroczystego blasku!


Do ich wykonania możecie użyć słoików po dżemie lub starych, nieużywanych już szklanek.
Ja swoje pomalowałam najpierw farbą z efektem szronu, 
ale jeśli takiej akurat nie macie to możecie zostawić szkło przezroczyste.

Następnie okleiłam szklankę koronką, drugą przewiązałam sznurkiem a trzecią ozdobiłam tekturowymi gwiazdkami

Teraz już najprzyjemniejsze – ozdabianie. 
Możecie użyć wysuszonych wcześniej pomarańczy i szyszek z modrzewia.



Świeczkę oklejamy świąteczną taśmą.

I gotowe Uśmiech

Możecie cieszyć oczy blaskiem świątecznych świec!





Przygotowałyśmy dla Was coś wyjątkowo świątecznego :)

Miłego, świątecznego tygodnia Wam życzę i wesołych Świąt. Uśmiech

 ___________________________________________________________________
 


2 komentarze: